Skip to main content

Не вдається підключитися до бездротової точки доступу Daikin

​Переконайтеся, що ви перебуваєте в безпосередній близькості від бездротового шлюзу Daikin під час виконання процедури підключення. Програма ONECTA містить покрокову інструкцію щодо порядку активації точки доступу для бездротового шлюзу Daikin.


Тимчасове рішення для користувачів iOS 15:

У програмі ONECTA версій 2.7.0, 3.0.2 й 3.1.0 виникають проблеми з підключенням до бездротової точки доступу Daikin. Для успішного підключення виконайте наступні кроки:

  • Оновіть програму до версії 3.1.0 або вище
  • Вимкніть мобільні дані (3G/4G/..) на вашому iPhone
Вимкніть мобільні дані
  • Розпочніть уведення в експлуатацію вашого блока Daikin через програму ONECTA.

Якщо завис екран «Підключення до пристрою» або ви бачите екран «Не вдалося підключитися», застосуйте наведене вище рішення.

Підключення до пристрою
Не вдалося підключитися до пристрою

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Потрібна допомога?