Skip to main content

КОРПОРАТИВНА ЕТИКА DAIKIN EUROPE GROUP

Корпоративна етика Daikin виражає базові цінності та являє собою основу для прийняття рішень. Дотримання букви і духу високих етичних і правових норм поведінки, незалежно від того, чи встановлені вони законом, — особиста відповідальність і обов’язок кожного співробітника Daikin Europe Group.

Корпоративна етика Daikin включає 12 ключових елементів:

  1. Забезпечення дотримання правових норм
  2. Надання безпечних, високоякісних продуктів і послуг, передбачаючи майбутні потреби кінцевих користувачів
  3. Проведення ділових операцій, основаних на принципах справедливої конкуренції
  4. Практикування справедливої закупівлі шляхом підтримання дружніх, але при цьому конкурентних відносин з постачальниками
  5. Повага до інтелектуальної власності та конфіденційності приватної інформації
  6. Своєчасне і належне розкриття корпоративної інформації
  7. Бути компанією, що прагне мати мінімальний вплив на навколишнє середовище
  8. Підтримання безпеки наших операцій
  9. Культивування динамічного робочого місця, яке стимулює гордість і ентузіазм кожного співробітника
  10. Захист корпоративних активів
  11. Практикування поміркованості в розвагах й обміні подарунками
  12. Підтримка твердої позиції щодо незаконної, антисоціальної та неетичної поведінки

Повідомлення про недотримання на «Гарячу лінію»

Дякуємо за ваш інтерес до етики та програми відповідності вимогам компанії Daikin Europe.

Ми прагнемо забезпечити атмосферу відкритості та чесності, в якій співробітники та партнери мають право обговорювати питання, зауваження або (можливі) порушення нашої ділової практики.

Якщо вам відомо про (підозрюване) порушення нашої Корпоративної етики, ви можете (анонімно) надіслати повідомлення про подію, використовуючи «Гарячу лінію». Ми співпрацюємо з компанією Navex Global, яка цілодобово і без вихідних приймає повідомлення про події онлайн або по телефону, причому звернення можливе мовою, якій ви віддаєте перевагу.

Наша Політика інформування про порушення пояснює процедуру обробки повідомлень, конфіденційність, а також порядок дотримання законів про захист даних тощо.

Ваші коментарі важливі для нас, і ми вчасно реагуватимемо на повідомлення про події.

Корін Вінке (Corine Vyncke)

Директор та головний юрисконсульт

Daikin Europe N.V.

DENV оброблятиме інформацію, надану з використанням зазначеної вище «гарячої лінії», включаючи персональні дані, з максимальною повагою до права на недоторканність приватного життя відповідних фізичних осіб згідно з Регламентом (ЄС) 2016/679 і подальших змін його положень. Зокрема, DENV обмежить обробку та зберігання персональних даних тільки необхідними, зберігаючи їх конфіденційність і зобов’язуючись видаляти/анонімізувати персональні дані, коли відповідна їх обробка більше не потрібна.

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Потрібна допомога?