КОРПОРАТИВНА ЕТИКА DAIKIN EUROPE GROUP

Корпоративна етика Daikin виражає базові цінності та являє собою основу для прийняття рішень. Дотримання букви і духу високих етичних і правових норм поведінки, незалежно від того, чи встановлені вони законом, — особиста відповідальність і обов'язок кожного співробітника Daikin Europe Group.

Корпоративна етика Daikin включає 12 ключових елементів:

  1. Забезпечення дотримання правових норм
  2. Надання безпечних, високоякісних продуктів і послуг, передбачаючи майбутні потреби кінцевих користувачів
  3. Проведення ділових операцій, основаних на принципах справедливої конкуренції
  4. Практикування справедливої закупівлі шляхом підтримання дружніх, але при цьому конкурентних відносин з постачальниками
  5. Повага до інтелектуальної власності та конфіденційності приватної інформації
  6. Своєчасне і належне розкриття корпоративної інформації
  7. Бути компанією, що прагне мати мінімальний вплив на навколишнє середовище
  8. Підтримання безпеки наших операцій
  9. Культивування динамічного робочого місця, яке стимулює гордість і ентузіазм кожного співробітника
  10. Захист корпоративних активів
  11. Практикування поміркованості в розвагах й обміні подарунками
  12. Підтримка твердого відношення до незаконної, антисоціальної та неетичної поведінки.

Повідомлення про недодержання через whistleblower/hotline

Дякуємо за ваш інтерес до етики та програми відповідності вимогам компанії Daikin Europe. Ваші коментарі дуже важливі, і ми робимо все можливе, щоб відповісти на всі запити своєчасно. Ми прагнемо забезпечити атмосферу відкритості та чесності, в якій зацікавлені сторони мають право обговорювати питання, зауваження або можливі порушення нашої ділової практики.

Настійно рекомендуємо вам вказати свої персональні дані у наведеній нижче формі; однак ви можете відправити й анонімний коментар, використовуючи псевдонім та обліковий запис електронної пошти, створений спеціально з цією метою.

Corine Vyncke
Chief Legal Officer
Daikin Europe N.V.

Powered by Formstack