КОРПОРАТИВНА ЕТИКА DAIKIN EUROPE GROUP

Корпоративна етика Daikin виражає базові цінності та являє собою основу для прийняття рішень. Дотримання букви і духу високих етичних і правових норм поведінки, незалежно від того, чи встановлені вони законом, — особиста відповідальність і обов'язок кожного співробітника Daikin Europe Group.

Корпоративна етика Daikin включає 12 ключових елементів:

  1. Забезпечення дотримання правових норм
  2. Надання безпечних, високоякісних продуктів і послуг, передбачаючи майбутні потреби кінцевих користувачів
  3. Проведення ділових операцій, основаних на принципах справедливої конкуренції
  4. Практикування справедливої закупівлі шляхом підтримання дружніх, але при цьому конкурентних відносин з постачальниками
  5. Повага до інтелектуальної власності і конфіденційності приватної інформації
  6. Своєчасне і належне розкриття корпоративної інформації
  7. Бути компанією, що прагне мати мінімальний вплив на навколишнє середовище
  8. Підтримання безпеки наших операцій
  9. Культивування динамічного робочого місця, яке стимулює гордість і ентузіазм кожного співробітника
  10. Захист корпоративних активів
  11. Практикування поміркованості в розвагах і обміні подарунками
  12. Підтримка твердого відношення до незаконної, антисоціальної та неетичної поведінки.

Повідомлення про порушення

Дякуємо за ваш інтерес до етики та програми відповідності вимогам компанії Daikin Europe. Ваші коментарі дуже важливі, і ми робимо все можливе, щоб відповісти на всі запити своєчасно. Ми прагнемо забезпечити атмосферу відкритості та чесності, в якій зацікавлені сторони мають право обговорювати питання, зауваження або можливі порушення нашої ділової практики.

Ерік Клас (Erik Claes)

Менеджер з внутрішнього аудиту

Daikin Europe N.V.