Skip to main content

Я додав блок до свого облікового запису користувача, але через деякий час (15 хвилин чи більше) програма повідомила, що блок не в мережі, і я не можу керувати ним. Що робити?

Переконайтеся в тому, що дата й час інтерфейсу користувача блока відрізняються від налаштувань мобільного пристрою не більше, ніж на 15 хвилин. Якщо різниця перевищує 15 хвилин, програма буде вважати, що блок відключений від мережі.

Щоб знову підключити блок до мережі, спробуйте виконати такі дії:

  • Перевірте наявність з'єднання з мережею Ethernet і його працездатність
  • Переконайтеся в тому, що світлодіодні індикатори шлюзу відображають послідовність (1 - 1 - 0), що чергується з (1 - 1 - 1)
  • Спробуйте перезавантажити мережевий шлюз та мережеве обладнання

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Потрібна допомога?