Я намагаюся додати блок до свого облікового запису, але робота програми кожен раз завершується помилкою. Що робити?

У рідкісних випадках програма не зможе зареєструвати блок і додати його до вашого облікового запису. У таких випадках виконайте такі перевірки:

a. Перевірте наявність підключення до Інтернету

b. Повторіть спробу

с. Якщо проблему не вдається усунути, зверніться до установника або в сервісний відділ Daikin

34_0.jpg
34_1.jpg
34_2.jpg

При виконанні повторної спроби додавання блока до вашого облікового запису користувача, можливо, що програма повідомить вам, що цей блок «вже додано до облікового запису іншого користувача». Не хвилюйтеся, насправді цього в хмарі не відбулося. Однак вам доведеться видалити зв'язок блока з обліковим записом, перш ніж ви зможете спробувати додати його знову.

34_3.jpg
34_4.jpg

Якщо основний DNS-сервер недоступний, мережевий шлюз не зможе підключитися до хмари/Інтернету. Мережевий шлюз ніколи не буде використовувати вторинний DNS-сервер.

Якщо ви є бета-користувачем або берете участь у тестуванні, переконайтеся в тому, що мережевий шлюз і програма використовують одне й те саме хмарне середовище.