Переконайтеся в тому, що ваш мобільний пристрій підключено до тієї ж мережі, що й блок. Крім того, рекомендуємо обмежити кількість мережевого обладнання між мобільним пристроєм і блоком, оскільки воно може заважати виявленню.

Програма використовує mDNS (Bonjour/ZeroConf) для виявлення блока. У рідкісних випадках мобільні пристрої Android не можуть успішно знайти блок. Переконайтеся в тому, що на пристроях Android встановлені останні оновлення ОС, а потім перезавантажте їх і перевірте знову.


Якщо це не дозволяє вирішити проблему, ви можете спробувати додати блоки, ввівши IP-адреса шлюзу в програму вручну. Однак це рішення слід застосовувати тільки в разі, якщо автоматичне виявлення не працює.
Виконайте в програмі такі дії:
1) Відкрийте «Додати пристрій»
2) Виберіть меню в правому верхньому куті
3) Введіть IP-адресу мережевого шлюзу (наприклад, його можна знайти в списку DHCP маршрутизатора)
4) Підтвердіть
Якщо ви ввели правильну IP-адреса, програма зможе тепер знайти ваші блоки.


Якщо зазначена адреса не дає змогу отримати позитивний результат, з'явиться наступний екран.

Якщо нічого не допомагає, переконайтеся в тому, що ваш маршрутизатор і мобільний пристрій підтримують використання WebSocket.
Щоб перевірити це, перейдіть за посиланням:
- www.websocket.org/echo.html
- запустіть луна-тест
Якщо тест не проходить успішно, треба запитати у виробника мобільного пристрою/маршрутизатора, як можна забезпечити підтримку WebSocket.
Якщо WebSocket підтримується, спробуйте перезавантажити мережевий шлюз блока, маршрутизатор і мобільний пристрій і спробуйте ще раз.