Skip to main content

Я намагаюся додати блоки до свого облікового запису, але програма Daikin Residential Controller не може їх знайти. Що робити?

Переконайтеся в тому, що ваш мобільний пристрій підключено до тієї ж мережі, що й блок. Крім того, рекомендуємо обмежити кількість мережевого обладнання між мобільним пристроєм і блоком, оскільки воно може заважати виявленню.

Програма використовує mDNS (Bonjour/ZeroConf) для виявлення блока. У рідкісних випадках мобільні пристрої Android не можуть успішно знайти блок. Переконайтеся в тому, що на пристроях Android встановлені останні оновлення ОС, а потім перезавантажте їх і перевірте знову.

Якщо це не дозволяє вирішити проблему, ви можете спробувати додати блоки, ввівши IP-адреса шлюзу в програму вручну. Однак це рішення слід застосовувати тільки в разі, якщо автоматичне виявлення не працює.

Виконайте в програмі такі дії:

1) Відкрийте «Додати пристрій»

2) Виберіть меню в правому верхньому куті

3) Введіть IP-адресу мережевого шлюзу (наприклад, його можна знайти в списку DHCP маршрутизатора)

4) Підтвердіть

Якщо ви ввели правильну IP-адреса, програма зможе тепер знайти ваші блоки.

Якщо зазначена адреса не дає змогу отримати позитивний результат, з'явиться наступний екран.

Якщо нічого не допомагає, переконайтеся в тому, що ваш маршрутизатор і мобільний пристрій підтримують використання WebSocket.

Щоб перевірити це, перейдіть за посиланням:

Якщо тест не проходить успішно, треба запитати у виробника мобільного пристрою/маршрутизатора, як можна забезпечити підтримку WebSocket.

Якщо WebSocket підтримується, спробуйте перезавантажити мережевий шлюз блока, маршрутизатор і мобільний пристрій і спробуйте ще раз.

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Потрібна допомога?