Мій блок підтримує опціональний комплект мережевого шлюзу, але коли я намагаюся додати блок до свого облікового запису, процес «застрягає» на етапі ініціалізації. Що робити?

При додаванні блока до вашого облікового запису програма Daikin Residential Controller автоматично перевіряє та повідомляє про статус ініціалізації цього блока, а також інформує про хід виконання за допомогою індикатора виконання.

17_1.jpg
17_2.png

Майте на увазі, що ініціалізація блоків теплового насоса Daikin Altherma 2-го покоління потребує перезавантаження і може тривати до 20 хвилин.

Якщо через 20 хвилин програма все ще показує, що ваш блок ініціалізується, спробуйте виконати такі дії:

  • Перезавантажте блок теплового насоса Daikin Altherma, вимкнувши та знову увімкнувши електроживлення.
  • Уточніть у установника, чи сумісне програмне забезпечення теплового насоса з використовуваним мережним шлюзом. Можливо, що програмне забезпечення потребує оновлення.

Наразі система неконденсаційних газових бойлерів Daikin (DRGATEWAYAA) сумісна тільки з кімнатним термостатом Daikin (DOTT). У разі порушення зв'язку між газовим бойлером і кімнатним термостатом (наприклад, внаслідок несправності, вимикання тощо ) програма буде вказувати, що газовий бойлер ініціалізується, оскільки йому необхідно повторно ініціалізувати зв'язок з термостатом. Поки газовий котел не буде знову підключений до термостата, програма буде показувати статус ініціалізації. Після підключення термостата процес ініціалізації (завантаження) можна перевірити на екрані термостата.