Skip to main content

Не вдалося підключити програму ONECTA

​Переконайтеся, що ви перебуваєте в безпосередній близькості від Daikin Altherma під час виконання процедури підключення. Програма ONECTA містить покрокову інструкцію щодо порядку активації точки доступу для бездротового шлюзу Daikin Altherma.


Тимчасове рішення для користувачів iOS 15:

У програмі ONECTA версій 2.7.0, 3.0.2 й 3.1.0 виникають проблеми з підключенням до бездротової точки доступу Daikin. Для успішного підключення виконайте наступні кроки:

  • Оновіть програму до версії 3.1.0 або вище
  • Вимкніть мобільні дані (3G/4G/..) на вашому iPhone
Вимкніть мобільні дані
  • Розпочніть уведення в експлуатацію вашого блока Daikin через програму ONECTA.

Загальна інформація:

Зверніть увагу, що коли не виконується введення в експлуатацію, точка доступу активна лише 3 хвилини. Після підключення вашого телефона до точки доступу вона залишається активною, поки підключено телефон. Після відключення точка доступу залишається доступною протягом 3 хвилин, після чого вона вимикається, і вам знову потрібно її ввімкнути через інтерфейс MMI. (У прошивці 1.0.8 точка доступу активна лише 1 хвилину)


Зверніть увагу, що до точки доступу одночасно можна підключити лише 1 телефон. Друге підключення буде відхилено шлюзом. Програма ONECTA здійснить спробу автоматичного відключення, коли підключення буде виконано успішно або програму буде закрито. На Android 9 або раніших версіях автоматичне відключення не завжди працює належним чином залежно від використовуваного сценарію, тому переконайтеся, що відключення виконано, перевіривши налаштування WiFi.


Зверніть увагу, що якщо операційна система вказує, що ви підключені до мережі без доступу до інтернету, то підтримуйте підключення до daikin-ap. Якщо з’являються будь-які спливаючі елементи для перемикання мережі назад до попередньої мережі без доступу до інтернету, виберіть опцію підтримання підключення до daikin-ap. Якщо цього не зробити, це призведе до невдалого виконання операції.


У рідкісних випадках програма ONECTA не може автоматично підключитися до бездротового шлюзу Daikin Altherma. Коли це станеться, програма ONECTA повідомить вас і запропонує підключитися до бездротового шлюзу вручну.

Бренди, які найчастіше стикалися з такими випадками:

  • Мобільні телефони OnePlus на базі Android 10 і вище
  • Мобільні телефони Huawei на базі Android 10 і вище

  1. Натисніть «скопіювати пароль WiFi у буфер обміну» (можливо знадобиться прокрутити сторінку, щоб відобразити кнопку копіювання) або використайте: D5ApAG5R2J2tnFRA5My7Y28rP95mv65
  2. Перейдіть до налаштувань WiFi вашої операційної системи
  3. Знайдіть daikin-ap і виберіть цю бездротову мережу
  4. При запиті пароля WiFi вставте скопійований пароль
  5. Поверніться до програми
  6. Має тривати процес підключення
Не вдалося підключитися до шлюзу
  • Якщо ви хочете повторити автоматичний пошук точки доступу daikin-ap, закрийте процес підключення й повторіть спробу.

    Під час перевірки продукту ми виявили, що в дуже рідкісних випадках в деяких операційних системах смартфонів виникають проблеми при підключенні до точки доступу daikin-ap. У такому випадку переконайтеся, що на вашому телефоні встановлено найновіше доступне оновлення операційної системи, спробуйте перезавантажити телефон або скористайтеся іншим телефоном, щоб завершити процес підключення бездротового шлюзу Daikin Altherma.
  • Бренди, які найчастіше стикалися з такими випадками:
  • Деякі моделі iPhone на базі iOS 14.x
  • Телефони Xiaomi, на яких не встановлено останні оновлення операційної системи.

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Потрібна допомога?