Skip to main content

Хмарна служба Daikin Cloud Service — Для житлових будинків

Хмарна служба для житлових будинків Daikin Cloud Service Residential — це онлайн-платформа віддаленого моніторингу, яка дозволяє спеціалістам з кліматичних систем відстежувати, налаштовувати та контролювати продукти Daikin Residential протягом усього терміну їхньої служби.

Переваги для сервісних партнерів

Установники систем для житлових будинків тепер зможуть віддалено відслідковувати та керувати налаштуваннями блоків клієнта за низкою параметрів і точок даних, одночасно швидко діагностуючи та вирішуючи проблеми обслуговування.

  • Більше можливостей встановлення: Віддалена діагностика та усунення несправностей оптимізують процес, дозволяючи швидше та ефективніше вирішувати проблеми, таким чином зводячи до мінімуму відвідування об’єкта та покращуючи експлуатаційні показники установки. Зараз значну кількість часу забирає відвідування об’єктів з неправильними налаштуваннями блоків. Крім того, DCS Residential можна використовувати для виявлення несправних блоків.
  • Зниження витрат: Віддалений моніторинг зменшує необхідність відвідування об’єкта та підвищує показник усунення несправностей з першого разу, а також заощаджує час та зменшує транспортні витрати. Таким чином, це рішення підвищує економічну ефективність роботи установника.
  • Підвищення рівня обслуговування клієнтів: Установники можуть запропонувати швидшу та кращу підтримку клієнтів завдяки дистанційному моніторингу систем. Вони можуть оперативно реагувати на запити клієнтів, пропонувати швидкі рішення та вищий рівень обслуговування.

Переваги для кінцевих користувачів

  • Скорочення часу простою: Швидке виявлення та усунення проблем зводить до мінімуму час простою системи.
  • Зниження витрат: Віддалений моніторинг допомагає виявляти та вирішувати проблеми без необхідності відвідування об’єктів. Це зменшує витрати на поїздки та обслуговування, що вносяться до рахунку.
  • Впевненість та спокій: Клієнти почуваються впевнено, знаючи, що їхні системи контролюються віддалено, і розуміють, що будь-які проблеми будуть оперативно вирішені, і це покращує їхній загальний досвід
Веб-сайт DCS Residential

Характеристики продукту

  • Налаштування користувача — Можливість доступу до користувацьких елементів керування дозволяє установникам віддалено відслідковувати й коригувати налаштування у разі виникнення проблем через помилки в них, що усуває необхідність відвідування домівки. ​
  • Налаштування на місці — Контроль над широким діапазоном налаштувань, що виконуються на місці, також дозволяє установникам точно налаштовувати більш складні параметри, такі як допуск для камінів, робота датчика Daikin intelligent eye і корекція цільової температури в приміщенні для досягнення максимального рівня домашнього комфорту
  • Збір та аналіз даних — Завдяки 36 контрольованим точкам даних, а також можливості перегляду історії даних за два місяці, установники можуть віддалено відслідковувати важливу інформацію про блоки в житлових будинках. Нова функція візуалізації з новим графічним дисплеєм спрощує аналіз тенденцій та дозволяє прискорити виявлення проблем. Таким чином, найчастіше проблему вдається усунути дистанційно. Якщо виїзд на об’єкт все ж таки необхідний, можливість заздалегідь замовити потрібні деталі збільшує відсоток ремонтів, що успішно виконуються з першого разу.

Що таке Stand By Me?

Це післяпродажна платформа, яка діє як цифровий журнал для відстеження стану встановленого обладнання та надає можливості для післяпродажного бізнеса.

Використовуючи SBM, ви можете

  • Керувати даними гарантії
  • Виконувати віддалений моніторинг
  • Керувати технічним обслуговуванням
  • Реєструвати ремонти
  • Вивчати огляд замовлень

Для отримання додаткової інформації про рішення Stand By Me та інші цифрові інструменти зверніться до місцевого представника Daikin, який надасть вам відомості про доступні навчальні заняття.

зареєструватися
вивчити

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Знайти більше інформації

Потрібна допомога?

Потрібна допомога?