Брюссель, 16 вересня 2024 р. – Компанія Daikin розширила онлайн-підтримку для установників обладнання в житловому секторі, розширивши хмарний сервіс Daikin Cloud Service (DCS) Residential та включивши до нього теплові насоси повітря-повітря та спліт-системи. Daikin Cloud Service Residential надає установникам інструменти для віддаленого моніторингу та керування налаштуваннями блоків клієнтів за цілою низкою параметрів, забезпечуючи при цьому швидку діагностику та вирішення проблем з обслуговуванням.
Рішення DCS Residential розроблено для установників і дозволяє підняти на нову висоту обслуговування клієнтів
Надання установникам найкращих інновацій, інструментів та послуг завжди було центральною частиною місії Daikin. Розроблені компанією Daikin розширені можливості віддаленого доступу, які пропонує Daikin Cloud Service Residential, дозволяють установникам та інженерам працювати з будь-якої точки світу. Вони можуть залишатися на зв’язку, цілодобово контролюючи, налаштовуючи та керуючи встановленими системами, щоб надійно забезпечувати комфорт у будинку та оптимізоване споживання електроенергії. Онлайн-доступ сприяє запобігаючому аналізу несправностей та скорочує час реагування, дозволяючи скоротити терміни та підвищити ефективність обслуговування.
Нові функції та можливості
Як лідер у галузі віддаленого доступу DCS Residential покликаний підвищити ефективність обслуговування будинків, одночасно задовольняючи основні потреби у послугах установників. Розширена функціональність забезпечує підтримку трьома способами:
- Налаштування користувача — Можливість доступу до користувацьких елементів керування дозволяє установникам віддалено й ефективно відслідковувати та коригувати налаштування у разі виникнення проблем через помилки в них, що усуває необхідність відвідування квартири.
- Налаштування на місці — Контроль над широким спектром налаштувань, що виконуються на місці, також дозволяє установникам виконувати тонке налаштування більш складних параметрів. До них належать, наприклад, регулювання з урахуванням наявних камінів, використання технології «розумного ока» Daikin та цільова корекція температури у приміщеннях.
- Збирання та аналіз даних — Завдяки 36 контрольованим точкам даних, а також можливості перегляду історії даних за два місяці, установники можуть віддалено й безперервно відслідковувати важливу інформацію про блоки в житлових будинках. Нова функція візуалізації з новим графічним дисплеєм та доступністю кодів помилок спрощує аналіз тенденцій та дозволяє швидше виявляти проблеми.

Очевидні переваги
DCS Residential пропонує переваги як для установників, так і для клієнтів:
- Прості проблеми, не пов’язані з дефектами продукту або деталі, що становлять більше половини звернень клієнтів, можна швидко вирішити, дистанційно скоригувавши користувацькі налаштування і налаштування, що виконуються на місці, в режимі онлайн.
- У складніших випадках, які потребують виїзду додому, віддалений моніторинг дозволяє заздалегідь планувати та замовляти деталі. Це дає змогу прискорити обслуговування і, як правило, усуває необхідність у повторних візитах.
- Віддалений моніторинг скорочує кількість поїздок, вивільняє установників та збільшує доступні для виконання установок ресурси. Це створює більше можливостей для виявлення та обслуговування нових клієнтів.
- Замовники оцінять швидке реагування та експертну підтримку, що надає DCS Residential. Сервіс може допомогти різними способами: підвищувати лояльність клієнтів, створювати міцну репутацію та нові можливості для замовлень за допомогою рекомендацій.

Огляд переваг Daikin Cloud Service Residential
Хіроші Нішихара (Hiroshi Nishihara), генеральний директор з обслуговування та рішень Daikin Europe
«Daikin Cloud Service Residential був добре прийнятий установниками та їх клієнтами. Це невід’ємна частина підтримки продукту, яку ми надаємо, та ключова відмінність на ринку. Ми раді розширити наш спектр рішень для віддаленого моніторингу, щоб допомогти вітчизняним установникам в управлінні та розвитку свого бізнесу».
Про компанію Daikin Europe N.V.
Група компаній Daikin Europe — провідний постачальник технологій опалення, охолодження, вентиляції, очищення повітря та холодильного обладнання (HVAC-R) в Європі, на Близькому Сході та в Африці (EMEA). Daikin розробляє, виробляє та пропонує клієнтам широкий асортимент продукції, послуг з технічного обслуговування, а також готових рішень для житлових, комерційних та промислових будівель. На сьогодні у Daikin Europe понад 13 800 співробітників, які працюють у 59 дочірніх компаніях. Компанія має 14 виробничих майданчиків у регіоні EMEA, розташованих у Бельгії, Чехії, Німеччині, Італії, Іспанії, Австрії, Великобританії, Туреччині та Об’єднаних Арабських Еміратах. Група компаній Daikin Europe, головний офіс якої знаходиться в Остенді (Бельгія) вже понад 50 років, є дочірньою компанією глобальної групи Daikin Industries.
Про Daikin Industries Ltd.
Daikin Industries — світовий лідер у галузі технологій теплових насосів, кондиціювання та фільтрації повітря зі штатом понад 98 000 співробітників. Заснована в Осаці в 1924 році компанія є єдиним виробником у світі, який самостійно розробляє та виготовляє кліматичне та холодильне обладнання, а також компресори й холодоагенти. Daikin увійшла до сотні найінноваційніших компаній світу за версією Clarivate (Великобританія) та LexisNexis (США), які визнали її лідерство в галузі технічних досліджень та патентів на інтелектуальну власність. За 2023 фінансовий рік компанія Daikin повідомила про рекордний обсяг продажів у 28 млрд євро (з 1 квітня 2023 р. по 31 березня 2024 р.).
Детальніше див. на сайтах www.daikin.eu та www.daikin.com.
Контакти для ЗМІ Daikin Europe N.V.
Кевін Віадер (Kevin Viader) - Ел. пошта: viader.k@bxl.daikineurope.com